6/16/2011

Letni zestaw z kapeluszem

Kapelusz zakupiony zaledwie wczoraj w Tally Weijl. Wygląda na całkiem dobrze wykonany, mimo że sklep ten nie słynie z dobrej jakości ubrań. Od dłuższego czasu szukałam ciekawego modelu - najpierw zastanawiałam się nad klasycznym, z dużym rondem (podobały mi się propozycje Mohito, Carry i innych sieciówek), jednak ostatecznie stwierdziłam, że ten będzie praktyczniejszy, wygodniejszy i nada się na więcej okazji :) Do tego przykrótka bluzeczka, czarna mini, buty na obcasie (chociaż właściwie na potrzeby stylizacji - na co dzień wygodniejsze byłyby czarne baleriny albo sandały) i letnia dziewczęca stylizacja gotowa :) W sam raz na relaks z książką wśród kwiatów.





Pastelowa bluzka - H&M
Czarna spódniczka mini - H&M
 Skórzane czarne buty - Asos
Naszyjnik - Asos
Kapelusz - Tally Weijl

5 comments:

  1. obcasy są mega, kapelusz te,ż fajny,zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  2. love your shoes!! :)


    nice blog,
    hope to see you on ours. :)


    xoxo
    Antonia

    ReplyDelete
  3. buty <3 i te wszystkie zdjecia owiane jakby tajemnica podoba mi sie ich klimat. katerina

    ReplyDelete
  4. Tandeta te buty a twoje nogi lepiej wyglądają jak masz na nich rajstopy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale bezczelny bełkot. Te sandały są bardzo fajne. rajstopy tutaj sa wykluczone.

      Delete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)