16.06.2011

Letni zestaw z kapeluszem

Kapelusz zakupiony zaledwie wczoraj w Tally Weijl. Wygląda na całkiem dobrze wykonany, mimo że sklep ten nie słynie z dobrej jakości ubrań. Od dłuższego czasu szukałam ciekawego modelu - najpierw zastanawiałam się nad klasycznym, z dużym rondem (podobały mi się propozycje Mohito, Carry i innych sieciówek), jednak ostatecznie stwierdziłam, że ten będzie praktyczniejszy, wygodniejszy i nada się na więcej okazji :) Do tego przykrótka bluzeczka, czarna mini, buty na obcasie (chociaż właściwie na potrzeby stylizacji - na co dzień wygodniejsze byłyby czarne baleriny albo sandały) i letnia dziewczęca stylizacja gotowa :) W sam raz na relaks z książką wśród kwiatów.





Pastelowa bluzka - H&M
Czarna spódniczka mini - H&M
 Skórzane czarne buty - Asos
Naszyjnik - Asos
Kapelusz - Tally Weijl

4 komentarze:

  1. obcasy są mega, kapelusz te,ż fajny,zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. love your shoes!! :)


    nice blog,
    hope to see you on ours. :)


    xoxo
    Antonia

    OdpowiedzUsuń
  3. buty <3 i te wszystkie zdjecia owiane jakby tajemnica podoba mi sie ich klimat. katerina

    OdpowiedzUsuń
  4. Tandeta te buty a twoje nogi lepiej wyglądają jak masz na nich rajstopy

    OdpowiedzUsuń

Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :) Dziękuję!
- - -
Please, share your thoughts about my blog in the comments. It means a lot to me to know what you think of it! Thank you to each of you for your opinion :) I read all your comments.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...