8/11/2011

Sukienka w paski i kurtka

Połączenie czerni z bielą nigdy nie wychodzi z mody ;) Dziś trochę jesiennie, bo niestety pogoda beznadziejna. Do sukienki w paski założyłam krótką czarną kurtkę, którą kupiłam dość dawno. Naprawdę ciężko było mi znaleźć model, który wpadnie mi w oko. Za nic nie chciałam kupić modelu ze ściągaczem, który nosiło pół Polski. Dopiero w H&M udało mi się dostać mniej więcej to czego szukałam :) Do tego czarne rajstopy i niedawno zakupione w Asos buty-kliny. Są naprawdę wygodne mimo, że są dość wysokie.



Kurtka - H&M
Sukienka w paski - H&M
Czarna torebka - H&M
Skórzane buty - Asos

5 comments:

  1. Przepiękna kurtka! Dokładnie takiej szukam.

    ReplyDelete
  2. proszę zdjecie butów z przodu;))

    ReplyDelete
  3. Masz rację blach & white chyba nigdy nie wyjdzie z mody, to klasyka, ale ja ostatnio polubiłam tą klasykę łamać odrobiną koloru :) Świetna kurtka.

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)