9/05/2011

Biały luźny sweter i czarna sukienka

Jakiś czas temu zauroczyły mnie delikatne jasne swetry. Szczególnie te niebanalnie wyglądające oraz plecione. Niestety ciężko jest znaleźć coś takiego, ale jeśli się dobrze poszuka... Póki co w tym roku dorwałam tylko ów sweter na zdjęciu, który zresztą jakiś czas tamu już tu pokazywałam. Jednak mam nadzieję, że uda mi się kupić jeszcze kilka ;) Dziś zestawiłam go z czarną obcisłą sukienką oraz jednym, ale za to ciężkim i wyrazistym dodatkiem - grubym naszyjnikiem składającym się z wielu łańcuchów (wylicytowałam go na ebayu).



Biały sweter "z dziurami" - Stradivarius
Czarna sukienka - Bershka
Naszyjnik składający się z łańcuchów - ebay

7 comments:

  1. cudowny ten sweterek!

    www.emillypotter.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. podoba mi się :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga :)

    ReplyDelete
  3. I'm loving the way you put together this pieces, looks awesome!
    You look gorg too!;)

    I really like your blog, do you wanna follow each other?:)


    xoxo
    Antonia

    FASHION IMPERATIVE

    ReplyDelete
  4. ja mam taką małą czarną z japan style ;D sweter piękny!;D

    ReplyDelete
  5. Piękny sweter i... włosy mm :) Zainspirowałaś mnie - nie wpadłam na to, żeby taki "dziurawy" sweter założyć na sukienkę. Cudownie wyglądasz :)

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)