24.09.2011

Czarna koronkowa sukienka i czarny żakiet

Kolejny klasyczny look idealny na bardziej poważne okazje, jednak mimo to także wygodny i kobiecy. Sukienkę, której górę zdobi koronka kupiłam przez internet na zagranicznej aukcji. Spodziewałam się trochę jakości typowej dla "japan style", ale okazało się, że ubranie było wykonane z dbałością i naprawdę jestem zadowolona oraz zaskoczona. Do tego dobrałam srebrną biżuterię, torebkę z łańcuszkiem oraz czarne baleriny ze skóry. Na wierzch założyłam czarny żakiet kupiony kilka miesięcy temu w Mohito. Trochę nie podoba mi się doszyta do niego "broszka" i zastanawiam się nad jej pozbyciem, ale sama już nie wiem czy to ma sens? ;)




Czarna sukienka - japan style
Czarny żakiet - Mohito
Kolczyki i naszyjnik - Swarovski
Czarne skórzane baleriny - Humanic
Torebka z łańcuszkiem - H&M


11 komentarzy:

  1. Masz cudowną sukienkę! Jestem zakochana w Twoich włosach i figurze, naprawdę, tylko zazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing total black look!! You look gorgeous!!

    Books in my bags

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem zachwycona sukienką...:) i ta sceneria wręcz jesienna, złota jesień..:)

    OdpowiedzUsuń
  4. 愛しています

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie i klasycznie :)a włosy masz cudowne! Broszki chyba też bym się pozbyła. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I really like the look, sometimes, the most simple ones are the best ones. And your hair is so amazing!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja chyba pozbyłabym się broszki, tak myślę. sukienka cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka :) Masz śliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie stylizacje, prosto i na temat, super :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ Ty jesteś piękna.. zadroszczę!
    wyglądasz świetnie w tym zestawie, ale z taką figurą to chyba we wszystkim wyglądasz dobrze ;)
    pozdrawiam serdecznie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przyjemny, minimalistyczny i elegancki zestaw - to lubię. Broszkę bym odpięła, ale nie wyrzucała tylko znalazła jej inne zastosowanie.. taka aplikacja ładnie wyglądałaby na baletkach, szkoda, że to tylko jedna sztuka!

    OdpowiedzUsuń

Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :) Dziękuję!
- - -
Please, share your thoughts about my blog in the comments. It means a lot to me to know what you think of it! Thank you to each of you for your opinion :) I read all your comments.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...