9/22/2011

Czerwona tunika, skórzana kurtka oraz czarne legginsy

W dzisiejszej stylizacji postanowiłam połączyć ze sobą czerń i czerwień. Strój jest idealny na zimniejsze jesienne dni, a także całkiem wygodny i łatwy do odtworzenia. Do czerwonego długiego topu dobrałam czarne legginsy oraz materiałową czarną torbę-worek. Nie chciałam żeby stylizacja była zbyt łagodna, dlatego na wierzch założyłam skórzaną kurtkę. Całość podkreśliły buty na koturnie. Wbrew pozorom są naprawdę wygodne ;) Zrezygnowałam z dodatków - nie chciałam niepotrzebnie obciążać stroju. Wszystko oprócz butów zakupiłam w sieciówce - H&M.




Czerwony długi top - H&M
Czarne długie legginsy - H&M
Skórzana czarna kurtka - H&M
Czarna torebka-worek - H&M
Skórzane czarne koturny - Asos


10 comments:

  1. seksownie i zawadiacko, podoba mi się:):):)

    ReplyDelete
  2. bardzo fajne połączenia ;)
    świetnie wyglądasz w tym zestawie, baardzo mi się podoba ;)
    pozdrawiam serdecznie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. świetnie wyglądasz. masz śliczny top w cudownym kolorze bordo <3

    ReplyDelete
  4. Bosko ! oczywiście dodaję się do obserwatorów i zapraszam do mnie :))

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)