22.09.2011

Czerwona tunika, skórzana kurtka oraz czarne legginsy

W dzisiejszej stylizacji postanowiłam połączyć ze sobą czerń i czerwień. Strój jest idealny na zimniejsze jesienne dni, a także całkiem wygodny i łatwy do odtworzenia. Do czerwonego długiego topu dobrałam czarne legginsy oraz materiałową czarną torbę-worek. Nie chciałam żeby stylizacja była zbyt łagodna, dlatego na wierzch założyłam skórzaną kurtkę. Całość podkreśliły buty na koturnie. Wbrew pozorom są naprawdę wygodne ;) Zrezygnowałam z dodatków - nie chciałam niepotrzebnie obciążać stroju. Wszystko oprócz butów zakupiłam w sieciówce - H&M.




Czerwony długi top - H&M
Czarne długie legginsy - H&M
Skórzana czarna kurtka - H&M
Czarna torebka-worek - H&M
Skórzane czarne koturny - Asos


10 komentarzy:

  1. seksownie i zawadiacko, podoba mi się:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne koturny ! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne połączenia ;)
    świetnie wyglądasz w tym zestawie, baardzo mi się podoba ;)
    pozdrawiam serdecznie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz. masz śliczny top w cudownym kolorze bordo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosko ! oczywiście dodaję się do obserwatorów i zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń

Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :) Dziękuję!
- - -
Please, share your thoughts about my blog in the comments. It means a lot to me to know what you think of it! Thank you to each of you for your opinion :) I read all your comments.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...