12.11.2011

Czarny kombinezon i biały sweter

Dziś zaprezentuję Wam wygodną stylizację na jesień. Oczywiście nie obędzie się bez płaszcza,  którego niestety na zdjęciach nie ma ;) Wygodny obcisły czarny kombinezon z oryginalnym tyłem połączyłam z białym, luźnym, "podziurawionym" swetrem z krótkim rękawem. Do tego dołożyłam długi czarny szalik (kupiony dawno temu), który owinęłam wokół szyi w taki sposób, aby przypominał tzw. komin oraz skórzane buty na koturnie. Co sądzicie o tej czarno-białej stylizacji :)?



Kombinezon - Asos
Czarne buty - Asos
Biały sweterek - Stradivarius
Czarny szalik - New Yorker

7 komentarzy:

  1. podziwiam wytrzymałość w tych warunkach atmosferycznych;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudowny zestaw! a kombinezon - boski!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz bardzo ciekawie. Sądzę, że gdybym zobaczyła Cie na ulicy w tym swetrze to podbiegłabym zapytać, czy może nie znudził Ci się i chcesz mi go oddać :).

    OdpowiedzUsuń
  4. love it !
    http://sandrasflashofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie to wyszło! Podoba mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pomijam to że wyglądasz jak zwykle nieprzeciętnie, ale zapytam jeszcze kto ci robi zdjęcia? są boskie!

    OdpowiedzUsuń

Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :) Dziękuję!
- - -
Please, share your thoughts about my blog in the comments. It means a lot to me to know what you think of it! Thank you to each of you for your opinion :) I read all your comments.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...