09.12.2011

Czarne body, jeansowe szorty i kapelusz

W dzisiejszej stylizacji zaprezentuję Wam jeden z kultowych produktów marki American Apparel czyli czarne body z przezroczystym przodem wykonanym z cienkiej siateczki. Jest ono dość popularne wśród zagranicznych bloggerów, mimo że wygląda dość kontrowersyjne i nie każdy zdecydowałby się zapewne na jego zakup. Postanowiłam połączyć je z jeansowymi szortami i czarnymi czółenkami na wysokim obcasie. Do tego dobrałam pikowaną torebkę ze złotym łańcuszkiem, złote kolczyki koła oraz czarny kapelusz, który kilka dni temu nabyłam w Mohito (szukałam takiego od dawna). Stylizacja oczywiście do zimowych nie należy, ale przyznam, że tęsknie za latem ;)



Czarne body - American Apparel
Jeansowe jasne szorty - Stradvarius
Czarna torebka z łańcuszkiem - Arafeel
Czarny kapelusz - Mohito
Skórzane czółenka - Embis
Kolczyki koła - H&M

33 komentarze:

  1. Przepięknie!!!! :)))))))
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. you look amazing!! great blog

    come follow the first ever fashion blog from a Guys POV, let He know what you think

    Fashion by He

    OdpowiedzUsuń
  3. love that shirt!
    wow!

    http://sandrasflashofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! jestem zakochana w Twoim body<3 cudowne jest:) świetna stylizacja:) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się standardowo powtarzam bo nie mogę się powstrzymać! jestem zauroczona Twoją osobą, Twoją figurą i stylizacjami!

    OdpowiedzUsuń
  6. zauroczyły mnie body - ubóstwiam człowieka który wymyślił body, niezwykle wygodne i stylowe - a w Twoim wydaniu szałowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow!!! you look just amazing!
    you have a beautiful body! =)

    xoxo

    www.tastemycloset.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. you look really AMAZING here!
    Adore your body!
    ^.^
    Following u!

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się i to nawet baaardzo !!
    dodaję do obserwowanych :)
    mogłabyś mi napisać jak wstawić to zdjęcie i pod spodem "hype" do każdego posta ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaką Ty masz piękną figurę <333 Świetny zestaw !! Dodaje do obs !

    Zapraszam do siebie :
    www.stylemecollage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ariadna, Great post. Love the top.

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW genialny zestaw! te body są rewelacyjne, tak je połączyłaś, że wygląda to fantastycznie :)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Love how it's sexy and casual ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja do zimowych nie należy jak napisałaś ale na imprezę owszem! Bardzo seksowne body! Uwielbiam je!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. odważnie :) świetny kapelusz!

    OdpowiedzUsuń
  16. You look incredibly hot! Anyway, you just impress me more than anyone, and there aren't photos at lookbook hotter than yours!

    I have exam session in the university but I since I saw this blog, can't learn and still watch the photos, damn!!! ):

    OdpowiedzUsuń
  17. To body mi się strasznie podoba, jest wspaniałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. odważne body! Ale przyznać muszę, że wyglądają bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wowowowowowww!! you look amazing!!!
    I checked your blog and I like it!
    Visit my blog and if it like you became my new follower! (I follow back!)
    have a great Sunday!
    www.thecurlylady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. body jest mega super..!!!!

    www.paniaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolega z ławki :)16.12.2011, 20:12:00

    Ahh!! te nóżki :) no i stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :) Dziękuję!
- - -
Please, share your thoughts about my blog in the comments. It means a lot to me to know what you think of it! Thank you to each of you for your opinion :) I read all your comments.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...