1/29/2012

Bordowa sukienka, czarny płaszcz i kapelusz z kokardką

Dziś stylizacja inspirowana stylem sprzed kilkudziesięciu lat, ale w wersji dziewczęcej. Bazę stanowi prosta sukienka w kolorze ciemnej czerwieni (a może to już bordo?) z białym, zdobionym koralikami kołnierzykiem. Na wierzch założyłam czarny zimowy płaszczyk, a nogi odziałam w białe gładkie rajstopy. Ważnym elementem stroju jest czarny retro kapelusz z kremową dużą kokardą. Zakochałam się w nim już dawno, ale dopiero kilka tygodni temu udało mi się go nabyć. Jest bardzo elegancki, kobiecy...po prostu wyjątkowy ;) Na szyję założyłam natomiast naszyjnik z zegarkiem, a uszy ozdobiłam delikatnymi owalnymi kolczykami. Stylizacja jest idealna na jesień lub ciepłą zimę - przyznam że robienie zdjęć w dzisiejszy mroźny (choć słoneczny) dzień nie było zbyt przyjemne ;)

English version:
The outfit is inspired by the style of a distant decades. The base is formed by the simple dress in dark red (or maybe it's burgundy?) with white decorated collar. I wore black winter coat and white tights. An important part of the costume is this black retro hat with large cream ribbon. I fell in love with it! It is very elegant, feminine ... simply unique ;) I decided to accessorize with retro watch necklace and oval earrings. The wholeness makes that it is perfect for autumn and quite warm winter.






Czarny zimowy płaszcz - Asos
Bordowa sukienka - Rare
Czarny kapelusz z białą kokardą - River Island
Naszyjnik zegarek - Restyle
Białe kolczyki - RingsAndTings

14 comments:

  1. Love this outfit! You look absolutely chic and elegant!

    Books in my bags

    ReplyDelete
  2. ty w tych stylizacjach wychodzisz z domu-takw normalny dzien?
    do szkoly/do pracy czy na zakupy?
    bo ogolnie fjnie,ale ja bym tak poszla na zdjecia-i tyle:)
    buziaki^^

    ps.u mnie konkurs do wygrania 50zl na buty
    mam nadzieje ze wezmiesz udzial w konkursie^^

    ReplyDelete
  3. Karola
    Podejrzewam, że nie kupuje ubran specjalnie do zdjęć, tylko jak kupi to po to, aby w nich chodzić.
    Podaj choc jeden powod,dla którego miałaby nie chodzić tak np: na zakupy?
    Oprócz "to nie mój styl" itp bo to akurat kwestia subiektywna.
    może nie wygląda jak wiekszość spoleczenstwa,ale to nie zmienia faktu że jest to po prostu ubranie na co dzien ;)

    ReplyDelete
  4. Beautiful! Your style is so classic, this outfit will never go out of style

    ReplyDelete
  5. I love your look! I like the hat, it defines your hole outfit!

    Blog of a young designer http://lnfierlafijn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Jesteś prześliczną młodą kobietą. Trzymam za Ciebie kciuki.
    Co do stylizacji są bardzo udane :)

    ReplyDelete
  7. wyglądasz po prostu genialnie. uwielbiam ten zestaw! ♥
    obserwuję :)

    ReplyDelete
  8. Love the outfit. Beautiful styling.

    ReplyDelete
  9. hey1 que tierna eres en tu vestir! muy dulce outfit! HYPE en lookbook!!! vista mi blog ;)

    ReplyDelete
  10. Karola
    Chodzi tak. Wiem bo widziałem na własne oczy :)

    ReplyDelete
  11. podoba mi się sukienka.
    A stylizacja przypomina mi Blair z Gossip Girl ;]

    ReplyDelete
  12. masz fantastyczny styl - dodaję do obserwowanych! :)

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)