4/25/2012

Zielona bluzka, spódniczka mini i czarne okulary

Tym razem zamieszczam stylizację "z pazurem". Taki strój z pewnością pomaga mi poczuć się bardziej pewną siebie ;) Połączyłam ze sobą zieloną luźną bluzkę z nietypowymi rękawkami z falbanami oraz obcisłą czarną mini z H&M, którą kupiłam za grosze. Bardzo ważną rolę odgrywają dodatki, dzięki czemu całość nabrała charakteru. Talię podkreśliłam czarnym cienkim paskiem, do tego dodałam złotą biżuterię: masywną bransoletkę oraz okrągłe kolczyki. Na ramieniu powiesiłam pikowaną czarną torebkę na łańcuszku, która świetnie zgrała się z resztą. Nutkę tajemniczości dodały wielkie czarne okulary przeciwsłoneczne, które nabyłam w 80's Purple. Przyznam, że naprawdę ciężko jest mi znaleźć takie, w których wyglądałabym dobrze - z tych na szczęście jestem zadowolona, choć kupowanie przez internet tego typu rzeczy bez przymierzenia bywa ryzykowne :) Chcąc aby zdjęcia wyglądały wiarygodnie, postanowiłam zapozować nieco inaczej niż zwykle - miało wyjść "sexy", a tymczasem możecie zobaczyć m.in. próbę odgryzienia sobie palca - na szczęście nieudaną ;)

English version:

Today I put on the outfit which helps me feel more confident ;) I combined a loose green shirt with ruffled sleeves from Arafeel and a black mini skirt from H&M. In this outfit the accessories are very important! The black belt highlights my waist. Thereto I added the gold jewelry from H&M: a massive bracelet and round earrings. On my shoulder I hung the quilted black chain bag, that matches good with the rest. I reached such a mysterious look due to the big black sunglasses from 80's Purple. I admit, that it is really hard to me to find some, that would makes me look good - with those, fortunately, I'm satisfied.





Zielona bluzka z falbanami - Arafeel.com
Czarne okulary - 80'sPurple.com
Czarna spódniczka - H&M
Czarny pasek - Asos
Złota gruba bransoletka - H&M
Okrągłe kolczyki - H&M
Czarna pikowana torebka - Arafeel.com
Skórzane czarne buty - Embis

18 comments:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz, dobrze Ci w takim odcieniu zieleni ;)

    Studiujesz coś?

    ReplyDelete
  2. Niby taki zwykły zestaw a wygladasz w nim cudownie !:)

    ReplyDelete
  3. jak zwykle pięknie wyglądasz:))

    ReplyDelete
  4. świetny outfit! bluzka świetna ;)

    ReplyDelete
  5. przeslicznie wygladasz, z odgryzianiem palca :) super fotka! ta zielen jest bardzo twarzowa i obcisla spodniczka dopelnia calosci, naprawde swietnie!

    ReplyDelete
  6. wow, fantastycznie wyglądasz! świetny secik ;DD

    ReplyDelete
  7. W życiu bym nie pomyślała że możesz nie być pewna siebie :) masz wspaniałą figurę, prezentujesz się kobieco, subtelnie i pięknie ! Obserwuję :)

    ReplyDelete
  8. świetnie całość się prezentuje! ;) bardzo na plus!

    ReplyDelete
  9. Wszystko niby proste i zwyczajne, ale całośc prezentuje się po prostu genialnie :)

    ReplyDelete
  10. jakos mi się tak z latami 80 kojarzy. wolę cie na romantycznie :P

    ReplyDelete
  11. Great outfit!

    Azzurra-Bellini.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Kolega z ławki ;)Apr 27, 2012, 3:29:00 AM

    New Romantic ;) Fajne okulary.

    ReplyDelete
  13. hmm... wszystko pięknie, tylko po co ten palec w ustach? Trochę to wygląda tak, jakbyś na siłę starała się być seksowna. :/

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)