5/15/2012

Koronkowa sukienka i kremowa bluzka z kokardą

Od dawna mam słabość do słodkich delikatnych ubrań, które wyglądają niczym wyjęte z jakiejś bajki :) Jakiś czas temu w Romwe udało mi się kupić uroczą koronkową sukienkę - kiedy do mnie dotarła, okazała się o wiele piękniejsza niż na zdjęciu. Dziś jednak zaprezentuję Wam jedynie jej dół - na górę założyłam bowiem kremową bluzkę, która stworzyła z nią świetny duet i sprawiła, że strój nadaje się także na nieco chłodniejsze dni, których ostatnio niestety nie brakuje. Zdecydowałam się też na kilka delikatnych dodatków: owalne białe kolczyki oraz dwie bransoletki - perłową oraz jasnobrązową, wykonaną ze skóry i srebra i ozdobioną kilkoma niebieskimi koralikami. Owa bransoletka przypomina tzw. Pandory - pochodzi jednak ze sklepu internetowego LoveBeadsWorld.com. Jak to często bywa z zakupami przez internet - okazała się nieco za duża, ale o dziwo na żywo wygląda ładniej niż na zdjęciach w sklepie :) Jak Wam się podoba?

English version:
I love sweet delicate clothes that look like from a fairytale :) Some time ago I bought at Romwe.com a lovely lace dress - when it came to me, it was more beautiful than in the picture! But today I show you only bottom of this dress - because I put on top a cream ruffle blouse, that created a great duet with apricot dress. I decided to add subtle jewelry: white oval earrings and two bracelets - first one is pearl, and the second is made of light brown leather and silver with a few blue beads. This amazing bracelet is from online store LoveBeadsWorld.com - I recommend it! :) Do you like this outfit?





Koronkowa beżowa sukienka - Romwe.com
Kremowa bluzka z kokardą - Meggie Fashion
Bransoletka z niebieskimi koralikami - Soufeel (LoveBeadsWorld.com)

28 comments:

  1. ВОсхитительное платье!! ♥♥♥ http://miraclefooorever.blogspot.com/ ♥♥♥

    ReplyDelete
  2. słodki outfit ! <3

    zapraszam do mnie :

    http://martistyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Trzeba przyznać bajeczny zestaw ;)

    ReplyDelete
  4. uroczo wyglądasz. ta sukienka jest prześliczna. idealnie podkreśla twoją delikatną, dziewczęcą urodę ^^

    ReplyDelete
  5. So cute & vintage!

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Cudowne połączenie:) Uwielbiam kremowe, szyfonowe lub koronkowe ubrania, wypełniają moją szafę po brzegi:D Też jestem zakochana w takich unikatowych, delikatnych rzeczach, jak z bajki:)
    D.

    ReplyDelete
  7. Faktycznie bajkowo.
    A co do odpowiedzi na mój komentarz w poprzednim wpisie: spodnie z wysokim stanem zdeformują Ci sylwetkę? Przecież jesteś zgrabna, nie masz zbędnego tłuszczyku na bioderkach, jesteś śliczna! Na modelkach takie szorty/spodnie prezentują się idealnie, to na tobie nie będą? Nie przesadzaj :P

    ReplyDelete
  8. Śliczna:) Naturalnie i dziewczęco <3

    ReplyDelete
  9. I really love this look, you look beautiful. Lovely clothes, lovely colours... it's perfect!

    ReplyDelete
  10. in german:
    wundertoll<3
    würden uns freuen wenn du uns auch folgst
    xoxo
    www.catwalk-johnny.blogspot.de

    ReplyDelete
  11. uroczy look, zakochałam się!

    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło:)

    ReplyDelete
  12. Prześliczna ta sukienka, jak mgiełka.

    ReplyDelete
  13. Bardzo ładne połączenie, faktycznie jak z bajki.

    ReplyDelete
  14. jestem zakochana w bluzce <3 jest prześliczna.

    pozdrawiam <3
    annefromwonderland.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam te Twoje delikatne zestawy, wyjęte z bajki ;) Spódnica fantastyczna :)

    ReplyDelete
  16. cudownie, delikatnie, dziewczęco:)

    ReplyDelete
  17. Cudownie wyglądasz! Piękna bransoletka :)

    ReplyDelete
  18. Sukienka oczarowała mnie. Taką właśnie wymarzyłam sobie sukienkę ślubną a że nieuchronnie zbliża się ten dzień chciałam się dowiedzieć czy u góry jest z rozciągliwego materiału w sklepie niestety znalazłam tylko jeden rozmiar i to nie mój :( Piszę zapytanie z nadzieją że może jednak będzie moją suknią ślubną :) ( jeśli okaże się że materiał jest rozciągliwy) pozdrawiam

    ReplyDelete
  19. Anonimie, zdjęcia całej sukienki możesz zobaczyć tutaj: http://helpihavenothingtowear.blogspot.com/2012/05/koronkowa-bezowa-sukienka-i-oryginalny.html . Niestety jest już chyba niedostępna w sklepie Romwe. Góra jest średnio rozciągliwa.

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)