7/04/2012

Kremowa koronkowa bluzka z baskinką i obcisła spódniczka mini

Od dawna mam słabość do wszelakich koronek :) Kiedy jakiś czas temu znalazłam w jednym z internetowych sklepów, a dokładniej <tutaj> uroczą kremową bluzkę z baskinką (w dodatku całkiem niedrogą) - postanowiłam ją zamówić i okazało się to strzałem w dziesiątkę! Bardzo spodobał mi się oryginalny fason oraz delikatny zamek z przodu. Połączyłam ją z obcisłą krótką spódniczką o podobnym kolorze - dzięki temu całość przypomina na pierwszy rzut oka stylową sukienkę. Chciałam aby stylizacja była dość "lekka", więc zdecydowałam się na niewiele dodatków: duże złote kolczyki oraz prostą bransoletkę. Taka przewiewna kreacja bez wątpienia idealnie nadaje się na letni dzień :)

English version:

I love lace fabrics! :) When some time ago I found <here> a lovely beige blouse with peplum, I thought: must have it! I combined it with a tight short skirt from ChicNova.com - thanks to similar color, at first glance this combination looks like a stylish dress. I wanted an outfit to be quite "light", so I decided only on a few accessories: big gold earrings and a simple bracelet from Back Stage. Such an airy creation is undoubtedly perfect for a summer day :)









Koronkowa kremowa bluzka - WholeSale020.com
Obcisła kremowa spódniczka mini - ChicNova.com
Złote okrągłe kolczyki - H&M
Złota bransoletka - Back Stage

13 comments:

  1. uwielbiam Ciebie, Twoją urodę, figurę włosy i zestawy! wszystko perfekcyjne w każdym calu!

    ReplyDelete
  2. chrzanić stylizację... Ty jesteś totalnie śliczna, dziewczyno i kompletnie odwracasz uwagę od tego, co masz na sobie! ;)
    plus chorobliwie zazdroszczę Ci takich długaśnych włosów :P

    ReplyDelete
  3. Wyglądasz pięknie, bardzo delikatnie ! ;)

    ReplyDelete
  4. Sliczna jest ta bluzka, sama chcialabym taka:)

    ReplyDelete
  5. koronki - moja miłość! a tu jeszcze z zamkiem błyskawicznym! pięknie

    ReplyDelete
  6. FANTATISC!ciao!!no conocia tu blog!!! como puede ser? te sigo porque es muy original! un besito muy fuerte!pasate por mi blog a ver si te gusta!

    ReplyDelete
  7. Fenomenalnie! Bluzeczka jest śliczna!

    ReplyDelete
  8. po ostatnim poscie, próbowałam sobie wyobrazic, jak ta bluzeczka będzie na Tobie wyglądała, no i muszę przyznac, że ten look, przeszedł wszystkie moje oczekiwania, extra!
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili - pojawił się nowy post ;)

    ReplyDelete
  9. I just started following your blog & i love it.
    this year i am trying to make my dreams come true

    follow back please & thank you <3
    xo, kristin noel

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)