07.08.2012

Kolorowa sukienka w kwiaty i czerwona skórzana torebka

Kiedy tylko założyłam widoczną na zdjęciach kolorową zwiewną sukienkę, dopadł mnie kwiatowy zawrót głowy! ;) Bez wątpienia materiał, z którego została wykonana bardzo rzuca się w oczy. Kreację postanowiłam połączyć z elegancką skórzaną torebką w stylu retro oraz delikatną biżuterią - dzięki temu stylizacja wygląda niczym wyjęta z dawnych lat.

English version:
When I put on this colorful airy dress from Arafeel.com first time, I got a floral vertigo (of course in a positive meaning of it)! Surelly the fabric, that the dress has been made of, stands out! I decided to combine this creation with an elegant leather bag in retro style from Romwe.com and gentle jewellery. Thanks to it, the outfit looks like brought from old times.







Kolorowa sukienka w kwiaty - Arafeel.com
Skórzana ciemnoczerwona torebka - Romwe.com
Czarne czółenka - Embis


12 komentarzy:

  1. Super Ci w tej sukience :) Mi podobają się takie kwieciste spódniczki muszę w końcu sobie jakąś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny wzór na tej sukience! Klasycznie = doskonale!
    xoxo


    oh-not-again.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. love the dress! :)
    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest to! zakochałam się w sukience i torebce!

    OdpowiedzUsuń
  5. so cute dress

    http://dancingwithtearsgf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie Ci w tej sukience! dodatki idealnie dobrane:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tej sukience a właściwie we wszystkich sukienkach które masz na zdjęciach. Masz świetne wyczucie stylu i super dopierasz rzeczy pod względem kolorystycznym. Dodaję do obserwowanych i będzie mi bardzo miło jeżeli wpadniesz do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :) Dziękuję!
- - -
Please, share your thoughts about my blog in the comments. It means a lot to me to know what you think of it! Thank you to each of you for your opinion :) I read all your comments.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...