24.08.2012

Luźna zielona marynarka, koronkowa bluzka i rozkloszowana spódniczka

Tym razem postanowiłam stworzyć stylizację w nieco chłodniejszej tonacji niż zwykle. Bazę stanowi koronkowa biała bluzka ze sklepu Beckybwardrobe.com oraz rozkloszowana niebieska spódniczka, którą dorwałam na wyprzedaży w Romwe ;) Na wierzch założyłam natomiast dużą luźną marynarkę - idealną jako okrycie w letnie wieczory. Na mojej szyi możecie zobaczyć dość oryginalny złoty naszyjnik z motywem listków. Dlaczego oryginalny? Ponieważ tak naprawdę jest to opaska do włosów - ja postanowiłam nosić ją nieco inaczej ;) Nie wspominałam o tym wcześniej, ale od dłuższego czasu poszukiwałam bardzo jasnej torebki, która pasowałaby do wielu moich strojów. Ostatecznie zdecydowałam się na kremową dużą kopertówkę z Vj-Style.com - dziś prezentuję ją po raz pierwszy, ale na pewno nie ostatni :)

English version:
Today I decided to create an outfit in a little colder tones. The main part is comprised of a white laced blouse from Beckywardrobe.com and blue flared skirt, that I have ordered at Romwe.com. On the top I put a loose blazer (from <here>) - it's perfect for August evenings. Have you noticed this very original chain gold necklace with leaves? Why did I write 'original'? Because it's an headband at heart! I set my mind to use it in a little different way :) Do you enjoy it? I haven't hint yet, but for a long time I have been looking for a really light bag, which might be useful in creating new stylizations. In the end I decided to choose a cream-coloured clutch from Vj-Style.com - today I am going to show it for the first time, and surely not the last time! :)






Zielona luźna marynarka - Romwe.com
Koronkowa biała bluzkaBeckybwardrobe.com
Rozkloszowana niebieska spódniczka - Romwe.com
Kremowa kopertówka - Vj-Style.com
Złoty naszyjnik - Romwe.com
Biały pasek - Romwe.com
Beżowe skórzane szpilki - Asos

21 komentarzy:

  1. Po prostu wow ;)
    Przede wszystkim zachwycona jestem koronkami. W drugiej kolejności kolorystyką. Jak dotąd moja ulubiona stylizacja chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz:) spódniczka i ta bluzka to świetny duet:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też myslałam, żeby kupić tą opaskę i nosić jako naszyjnik ;) Śliczny zestaw! A ta kopertówka to świetna inwestycja!


    oh-not-again.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie chce byc niemila ani nic w tym stylu, ale moim zdaniem troche przesadzasz z promowaniem tego romwe.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie wyglądasz, a piękne kolory a co do naszyjnika to jest tak rewelacyjny, że aż brak słów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba, jest subtelnie, delikatnie i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uderzająca świeżość :);*
    cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. O piękna, podziwiałam Cię na lookbooku, a teraz przypadkowo trafiłam tu! :))

    Całusy,
    sancewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna spódniczka i buty!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Love this outfit, so pretty!
    THe baby blue skater skirt is just perfect!
    Love your leaves necklace!

    OdpowiedzUsuń
  11. HI from Italy :)
    I just want you to know that O LOVE UR STYLE AND BLOG
    maybe we can follow each other from gfc?

    nice title for your blog I say I have nothing to wear all the times hhhahaha as all girls

    INTO THE GROVE blog
    oxoxoxo
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie to wszystko razem wygląda :) Tak rześko.

    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaa jaki piękny naszyjnik *.* Ile kosztował na złote?

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna dziewczęca stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś niesamowita ;) Tak się czasem zastanawiam, czy do sieciówek też wpadasz, czy robisz jedynie zakupy przez internet?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz i masz wspaniałe ubrania ;D

    Zapraszam też do mnie :
    rossesinbloom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi! This outfit is featured in my weekly blog post about my favorite bloggers outfits. Click here to see the post! XX

    OdpowiedzUsuń

Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :) Dziękuję!
- - -
Please, share your thoughts about my blog in the comments. It means a lot to me to know what you think of it! Thank you to each of you for your opinion :) I read all your comments.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...