23.11.2012

Czarny żakiet, spódniczka z wysokim stanem i pikowana torebka

Czerń plus złoto to jeden z moich ulubionych duetów :) Dziś pokażę Wam kolejną stylizację z końca lata, a dokładniej z połowy września. Uwielbiam spódniczki z wysokim stanem - swoją połączyłam z elegancką tiulową bluzką, którą znalazłam kilka miesięcy temu w Romwe. Na wierzch założyłam oryginalnie skrojony żakiet - bardzo podoba mi się jego tył, który ładnie podkreśla figurę. Do tego zdecydowałam się na pikowaną torebkę na łańcuszku oraz prostą złotą biżuterię. Co sądzicie o takim klasycznym zestawie?

English version:
Black with gold is one of my favourite couple of colours. Today I am going to show you my next styling from the end of last summer, precisiously speaking - from the middle of September. I love high-waisted skirts - I have matched one of the skirts with an elegant tule blouse, which I found few months ago at Romwe.com. On the top, I have put an interesting jacket with gold buttons from <here>, which had stressed my figure nicely. Eventually I decided to add a quilted bag with chain from Arafeel.com and a simple gold jewellery. What do you think about it?





Czarny top z tiulową górą - Romwe.com
Rozkloszowana czarna spódniczka z wysokim stanem - H&M
Czarny żakiet z falbankami - Romwe.com
Skórzane czółenka - Embis
Czarna pikowana torebka z łańcuszkiem - Arafeel.com
Złote okrągłe kolczyki - H&M
Złota bransoletka - Back Stage

13 komentarzy:

  1. Żakiet jest absolutnie przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten żakiet, wszystko się ładnie ze sobą komponuje, moje ulubione kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne klasyczne połączenie, żakiet bardzo ciekawy, ale do spódniczki można by dodać jakiś ciekawy pasek ze złotymi elementami, to ładnie będzie podkreślać talię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo elegancko, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka z bluzką tworzą takie wrażenie sukienki w stylu baby-doll tyle, że w czerni :) Bardzo interesujące ^^ I nie mogę się napatrzeć na fason dołu spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej! nawet nie wiesz jak sie zdziwiłam, kiedy przez przypadek natrafiłam na Twój blog... Ariadna, Gniezno, wszystko się zgadza! Jakies 4 lata temu bardzo często odwiedzałam Twój blog z instrukcjami dotyczącymi grafiki komputerowej, instrukcji, takie tam wówczas modne tematy. widze, ze duzo sie zmieniło, rewelacyjnie wyglądasz, fascynuje mnie Twój styl ubierania, pomimo tego ze jest słodki i dziewczęcy widze tu dorosłość i elegancję, a przedewszystkim zamysł! Ari, jak widac wszystko co robisz robisz z głową, pozdrawiam, Kamila.

    OdpowiedzUsuń
  7. Greetings from Carolina! I'm bored to tears at work so I decided to browse your site on my iphone during lunch break. I love the knowledge you provide here and can't wait
    to take a look when I get home. I'm amazed at how quick your blog loaded on my mobile .. I'm not even using WIFI,
    just 3G .. Anyways, awesome site!

    my weblog ... kliknij

    OdpowiedzUsuń

Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :) Dziękuję!
- - -
Please, share your thoughts about my blog in the comments. It means a lot to me to know what you think of it! Thank you to each of you for your opinion :) I read all your comments.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...