4/03/2013

Czarny płaszcz ze skórzanym kołnierzem, różowa sukienka i miętowa torebka

Ciężko uwierzyć, że te zdjęcia robiłam zaledwie wczoraj... Poniższa wczesnowiosenna stylizacja chodziła mi po głowie już od dłuższego czasu - cierpliwie czekałam więc na odpowiednią pogodę aby przygotować dla Was kilka ujęć... no i się nie doczekałam. Wiem, że tego typu strój nieco dziwnie prezentuje się na tle śniegu, ale nie miałam innego wyjścia ;) Czarny elegancki płaszcz połączyłam z gładką jaskraworóżową sukienką, która ożywiła ciemną całość. Kolejnym kolorowym, ale bardziej stonowanym akcentem na jaki się zdecydowałam jest pikowana miętowa torebka z jednego z moich ulubionych sklepów internetowych :) Mogę więc śmiało stwierdzić, że stylizację na cieplejszy dzień już mam - nie pozostaje więc nic innego niż zapytać: wiosno, kiedy nadejdziesz?

English version:
It is hard to believe that these pictures was taken yesterday... I have been thinking about this spring outfit for a long time - and I have been waiting patiently for the appropriate weather to prepare a few shots for you... But I have't waited untill now. I know that this type of dress looks a bit strange with the snow in the background, but I had no choice because the Spring hasn't wanted to start in Poland so far... I combined an elegant black coat from Sheinside.com with a neon pink dress from Asos, which brightened the dark of the whole outfit :) Another colourful element that I decided to choose, but also more subdued, is a mint quilted bag from one of my favorite online stores - Chicwish.com. Thereto I added suede boots from Vivilli.com.








Czarny płaszcz ze skórzanym kołnierzem - Sheinside.com
Różowa krótka sukienka - Asos
Miętowa pikowana torebka na złotym łańcuszku - Happy Lane (Chicwish.com)
Czarne zamszowe botki na obcasie - Vivilli.com
Złota bransoletka Back Stage

7 comments:

  1. Bardzo podobaja mi sie stylizacje, w których bazą jest czerń, a Ty dobierajac tą torebę fajnie rozweseliłaś całość!

    ReplyDelete
  2. Buty są przepiękne :) no i włosy masz cudne!

    pozdrawiam
    http://samolotowoo.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Amazing pics and outfit, I love the bag colour and the coat !
    Don't worry about spring, in France it's still quite cold outside but we feel the sun is coming, hope it will come in Poland too very soon :)
    Sophie H.

    ReplyDelete
  4. Rewelacja! Na taki płaszcz poluję już drugi rok, ale ciągle mi do niego nie po drodze :( Masz perfekcyjną figurę, no i te włosy! Napatrzeć się nie mogę na Ciebie :)

    ReplyDelete
  5. You look beautiful <3 <3 Love the coat & shoes!!

    Do check out my blog!
    http://rakhshanda-chamberofbeauty.blogspot.in/

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)