9/04/2013

Koronkowy top, brzoskwiniowa skórzana spódniczka, torerbka z kokardką i szpilki w kwiaty

Dawno nie publikowałam pastelowych stylizacji - dziś mam dla Was jedną z nich. Brzoskwiniowa spódniczka, mimo że została wykonana ze sztywnego skóropodobnego materiału, wygląda subtelnie i dziewczęco - dzięki temu mogłam do niej dodać delikatny koronkowy top oraz dwukolorową torebkę z uroczą kokardką. Zamiast normalnej biżuterii, zdecydowałam się na naszyjnik z nakręcanym zegarkiem, którego mechanizm można zobaczyć przez szybkę z tyłu - wygląda to naprawdę ciekawie! ;)

English version:
Today I want to show you my pastel outfit :) A peach leather skirt from Chicwish.com looks subtle and girly - so it looks good with a delicate lace top from Awwdore.com and pink bag with a lovely bow from MartOfChina.com. Instead of the ordinary jewelry, I decided to add a vintage watch necklace from BangGood.com - it looks really interesting because you can see a mechanism of this through the glass of the back! ;) Thereto I added floral sandals from Vj-Style.com.











Koronkowy biały top - Awwdore.com
Skórzana rozkloszowana brzoskwiniowa spódniczka - Chicwish.com
Różowo-kremowa torebka z kokardką - MartOfChina.com
Sandały w kwiaty na bardzo wysokim obcasie - Vj-Style.com
Naszyjnik z zegarkiem z widocznym mechanizmem - BangGood.com

15 comments:

  1. Fenomenalna stylizacja, uwielbiam romantyczny look :)

    ReplyDelete
  2. Ta spódniczka jest prze-pię-kna. No i do tego świetnie dobrałaś do niej torebkę pod kolor ;)

    http://mulberries-cherries.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. ale piękne szpilki :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. piękne te buty1 wspaniała jesteś! uwielbiam Twojego bloga :)!

    ReplyDelete
  5. Świetnie wyglądasz! Genialny set! Zakochałam się w Twojej torebce!

    ReplyDelete
  6. Buty mnie po prostu urzekły :) Świetne są, a całość bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  7. Zakochałam się w tej stylizacji :) Wszystko tu idealnie się ze sobą komponuje, a zegarek i buty są po prostu genialne :)

    ReplyDelete
  8. Hej!
    Super blog <3
    Masz genialne wyczucie stylu.
    Wyglądasz zjawiskowo, oczywiście będę tutaj stałym gościem ( dodaje do obserwowanych).
    w wolnej chwili zapraszam do mnie:)
    www.szoya.pl

    ReplyDelete
  9. ładny lakier na paznokciach ;)

    ReplyDelete
  10. bardzo fajny :D naprawde rewelacyjna torebka :D

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)