Czarny płaszcz, aksamitna zielona sukienka i skórzane czółenka

Aksamitne ubrania mają zarówno fanów jak i przeciwników. Sama posiadam kilka rzeczy z takiego materiału i uważam, że świetnie nadaje się on do noszenia właśnie w chłodniejsze dni. Zielona rozkloszowana sukienka spodobała mi się przede wszystkim dzięki fasonowi. Urzekł mnie także oryginalny kolor i wygląd tkaniny, z której została uszyta. Dodałam do niej czarny płaszczyk, elegancką torebkę oraz masywne czółenka.

English version:
Velvet clothes have fans and opponents. I have a few items made of this fabric and I think that these well suited to be worn on winter days. The green flared dress from Romwe.com is very nice! Thereto I added a black coat from asos, an elegant bag from Ecugo.com and leather pumps from Aldo.








Czarny rozkloszowany płaszcz - Asos
Szmaragdowa aksamitna sukienka - Romwe.com
Czarna elegancka torebka - Ecugo.com
Skórzane czarne czółenka na masywnym obcasie - Aldo
Futrzany szalik - Cropp Town
Złota bransoletka Back Stage

13 komentarze:


dziewczęco i z klasą! Bardzo mi się podoba ;)



śliczny płaszcz *.*



Wspaniała stylizacja. Płaszcz, sukienka i torebka prezentują się znakomicie.



Fajnie ta stylizacje ozywilyby jakies legginsy np te z Loveitshop.pl



Bardzo ładny, delikatny zestaw;)



super:)) x
Bianka
http://ruhamania.blogspot.hu/



Awesome outfit and cool pics
:D Nice blog!!

http://heyhadrien.blogspot.com/2014/02/weekend-pics.html



Spodobała mi się ta sukienka! :)
ZAPRASZAM DO MNIE :)



W wakacje w ciucholandzie upolowałam czerwoną, aksamitną sukienkę. Stwierdziłam, że będzie jak znalazł na Święta Bożego Narodzenia! I tak przeleżała parę miesięcy w szafie w oczekiwaniu na swój wielki debiut, który oczywiście miał w tym roku miejsce :D

Jak zawsze- piękna stylizacja, inspirujesz wiele kobiet do zmian :)



Ależ cudna sukienka! Piękny kolor ;)


Prześlij komentarz

Please, write what you think about my blog. It is important to me! Thank you for any opinion :) I read all comments.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Design by WPThemesExpert | Blogger Template by BlogTemplate4U