Beżowy płaszcz z trenem, koronkowy biały gorset, tiulowa spódniczka i kapelusz

Parę lat temu udało mi się kupić piękny rozkloszowany płaszcz z trenem, który kilka razy pokazywałam Wam na blogu. Takie fasony nie są zbyt popularne, więc gdy kilka tygodni temu trafiłam w sieci na podobny model to od razu wiedziałam, że muszę go mieć :) Przyznam jednak, że na zdjęciu w sklepie prezentował się nieco lepiej niż na żywo, ale i tak jestem z niego zadowolona. Taki krój świetnie pasuje do krótkich sukienek i spódniczek, dlatego zestawiłam go z tiulową beżową mini oraz gorsetowym koronkowym topem. Nie chciałam, żeby stylizacja była zbyt mdła, więc dodałam do niej czarne elementy takie jak kapelusz, mała torebka i szpilki.

English version:
A few years ago I bought a beautiful flared trench that I showed you a few times on my blog. Such coats aren't too popular, so when a few weeks ago I found a similar one at Romwe.com, I had to have it! :) This trench looks great with short dresses etc., so I set it with a beige mini tulle skirt from <here> and a lace corset top from Sheinside.com. Thereto I added black elements: a hat, a small handbag from Choies.com and high heels from PersunMall.com.










Beżowy rozkloszowany płaszcz z trenem - Romwe.com
Biały koronkowy gorsetowy top - Sheinside.com
Beżowa tiulowa spódniczka - Sheinside.com
Beżowa bransoletka z łańcuszkiem - Romwe.com
Perłowe okrągłe kolczyki - Romwe.com
Czarny klasyczny kapelusz - Mohito
Mała brązowo-czarna torebka na łańcuszku - Choies.com
Czarne lakierowane czółenka ze spiczastymi noskami - PersunMall.com

18 komentarze:


Śliczny płaszczyk i spódniczka :)

http://madziowyswiat.blogspot.com/



o jejku, ja nigdy takiego fasonu płaszcza nie spotkałam :)!



Wonderful!

www.urbanikamoda.blogspot.com



Piekny zestaw :) idealny na romantyczną kolację :))

http://maadeleinefashion.blogspot.com/



Love the look, it's so girly/ladylike!!!
And you are beautiful

www.auxcapricesdeflore.blogspot.com



Cała twoja stylizacja jest super, a płaszcz w szczególności :)



Top wygląda przepięknie z tą spódniczką ;)



Przeuroczy zestaw! Jak Paryżanka!!!



Kapelusik kojarzy mi się z Anią z Zielonego Wzgórza ;)



Nice:)) x
Bianka
http://ruhamania.blogspot.hu/



Piękny zestaw, urocza kolorystyka :)



Uwielbiam Twój dziewczęcy styl! :)



Chyba już raz widziałam tę stylizację u Ciebie... Albo coś bardzo podobnego :)
Bardzo podoba mi się połączenie tej spódniczki i topu :)



Lovely look!!

www.itgirlailen.com



Pięknie! Gorset i spódniczka są cudne:)



Piękny zestaw! Wyglądasz delikatnie i uroczo :)



świetny look !!!
a płaszczyk jest przepiękny, zawsze taki chciałam :)
Beż połączony z nude <3

zapraszam do mnie :
http://violetfashion.blogspot.com/
Fajnie jeśli poświęcisz chwilkę i zajrzysz :)


Prześlij komentarz

Please, write what you think about my blog. It is important to me! Thank you for any opinion :) I read all comments.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Design by WPThemesExpert | Blogger Template by BlogTemplate4U