25.01.2015

Kremowa sukienka z koronką

Poniższy zestaw ciężko nazwać stylizacją, bo mam na sobie jedynie kolczyki oraz sukienkę, którą udało mi się dorwać po dość okazyjnej cenie na EliteFashion99.co.uk. Uznałam jednak, że jakiekolwiek "cięższe" dodatki będą zbędne, ponieważ sukienka sama w sobie jest dość bogato zdobiona - jej boki zostały obszyte piękną czarną koronką

English version:
 I don't know if this set can be called "outfit" because I wore only earrings and a dress, which I bought at EliteFashion99.co.uk a few months ago. I think that any additions are unnecessary because the dress was decorated on the sides.







Kremowa sukienka z czarną koronką - EliteFashion99.co.uk
Kolczyki perły - Apart

13 komentarzy:

  1. Przepiekna i bardzo elegancka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful dress:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka. Ma bardzo ładny wzór :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna sukienka ale mi już znudziły te sukienki u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczna sukienka...ciekawie wszyta koronka

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi sie gora sukienki, nizej to juz nie moj kroj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka, wyglądasz w niej cudownie!

    - HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń

Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :) Dziękuję!
- - -
Please, share your thoughts about my blog in the comments. It means a lot to me to know what you think of it! Thank you to each of you for your opinion :) I read all your comments.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...