4/11/2015

Fotorelacja z eventu Kiabi

Czwartkowy wieczór spędziłam w przepięknej warszawskiej restauracji Endorfina Foksal, do której zostałam zaproszona przez wchodzącą właśnie na polski rynek francuską markę odzieżową Kiabi. Wśród ponad stu gości znajdowało się wiele blogerek oraz dziennikarzy modowych - przyznam, że to miłe zobaczyć na żywo osoby, których stylizacje oglądałam do tej pory w internecie ;) Z tej wyjątkowej okazji zdecydowałam się na założenie dziewczęcego, prostego zestawu składającego się z kolorowej koszuli w kwiaty, jeansowych szortów oraz lakierowanych szpilek. Specjalnie dla Was przygotowałam trochę zdjęć z imprezy :)

English version:
Thursday evening I spent in the beautiful restaurant: Endorfina Foksal in Warsaw. I was invited by popular clothing brand Kiabi. Among the one hundred guests were many fashion bloggers and journalists - it's nice to meet people whose I've seen on the internet ;) On this special occasion I decided to wear girly, simple outfit consisting of a colored floral shirt, denim shorts and black high heels. Especially for you I took many photos from this event :)






















8 comments:

  1. Suepr stylizacja, śliczne fotki, masz bardzo przyjemny i sympatyczny wyraz twarzy.
    Fajnie, że mogłaś brać udział w takim wydarzeniu!

    ReplyDelete
  2. Więcej jedzenia niż ciuszków ;)
    Pięknie wyglądałaś!

    ReplyDelete
  3. ze zdjęć wynika, że atmosfera była super :)bardzo fajna,delikatna stylizacja :)

    ReplyDelete
  4. Stylizacja super a poza tym bardzo pięknie wyglądałaś na tej imprezie :-)

    ReplyDelete
  5. Moim zdaniem najlepiej się prezentujesz właśnie w takich spodniach :)

    ReplyDelete
  6. Jako mężczyzna, uwielbiam szorty do rajstop, ale uważam, że wybrałaś kreację niestosowną do okazji. Poza tym szorty biodrowki są jakieś takie aseksualne.

    ReplyDelete
  7. Pięknie wyglądałaś :) też dostałam zaproszenie, ale niestety nie mogłam się zjawić! Bardzo żałuję.

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)