7/12/2015

Krótki biały koronkowy top, czarne szorty z wysokim stanem i skórzane sandały

Dziś mam dla Was propozycję na upały. Zestaw, który Wam dziś zaprezentuje jest zdecydowanie bardziej codzienny niż pozostałe. Szpilki zastąpiłam wygodnymi sandałami, a oprócz tego postanowiłam założyć dopasowane czarne szorty i krótki koronkowy top. Zdjęcia wykonałam w starej szklarni. Chcielibyście częściej oglądać tego typu proste stylizacje? :)

English version:
My today's proposition is for heats. This set is much more ordinary than most of my looks. I chose comfortable sandals instead of pumps. I decided also to wear a white crochet top from Dresslink.com and high-waisted black fitted shorts from Choies.com. These pictures was taken in an old greenhouse. Would you like me to show you such a simple looks more often? :)










Biały krótki koronkowy top - Dresslink.com
Czarne szorty z wysokim stanem - Choies.com
Złoty delikatny naszyjnik - Choies.com
Czarne skórzane sandały Les Tropéziennes
Kolczyki perły - Apart

12 comments:

  1. uwielbiam takie zestawy! zgrabniocho Ty:* pięknie wyglądasz:)
    Sandicious

    ReplyDelete
  2. Bardzo podoba mi się ten naszyjnik, właśnie szukam czegoś tak delikatnego :)

    ReplyDelete
  3. Wspaniała letnia stylizacja. Koronkowy top, szorty i sandały wyglądają świetnie :-)

    ReplyDelete
  4. Piękne zdjęcia. Bije z nich takie ciepło, radość i taki romantyzm!!!! Niemalże czuć, że włożono w nie całe serce, co potwierdza ten uroczy uśmiech na zdj. nr 5 :))

    ReplyDelete
  5. uroczy top ! zdjęcia bardzo mi się podobają :)

    ReplyDelete
  6. Piękny top.:)
    Jestem jak najbardziej za jeśli chodzi o takie stylizacje.:)

    ReplyDelete
  7. jestem na tak! :) przepiękna <3

    ReplyDelete
  8. You`re so beautiful :) great photos x love this outfit :) have a nice day :)

    Welcome to my blog
    www.blotterlife.com :))

    ReplyDelete
  9. Wyglądasz pięknie! Masz świetną figurę a cała stylizacja jest genialna :)

    http://izabielaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Genialny zestaw od początku do końca :-) Tylko te zdjęcia pod światło...

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)