4/16/2016

Beżowy top, skórzana spódniczka, czarne rajstopy i szpilki

Czarny naszyjnik w kolejnym wydaniu ;) Tym razem nie mrocznym (jak poprzednio), ale kobiecym i zmysłowym. Jasną dopasowaną górę zestawiłam z ciemnym dołem składającym się ze skórzanej spódniczki, czarnych rajstop oraz klasycznych szpilek. Która stylizacja podoba się Wam bardziej?

English version:
Today I have for you a next look with a black choker necklace from Choies.com. It is very feminine and sensual. I set a beige top with black elements: a leather skirt, sheer tights and classic heels.

















Beżowy obcisły top - H&M
Skórzana czarna rozkloszowana spódniczka Choies.com
Złoty zegarek na czarnym pasku - Mockberg.com
Czarny naszyjnik z perłą - Choies.com

27 comments:

  1. Szczerze to poprzednia, dzięki kapeluszowi i rajstopom :) Ale ta też Ci bardzo ładnie wyszła, fajnie, że do rangi współbohaterów urosły róże :) Ten strój kojarzy mi się z Twoją wycieczką do Krakowa.

    Myślę, że fajnie byłoby zobaczyć jakąś stylizację z tą pomarańczowobrązową (to się nazywa cynober?) sukienką, którą miałaś wczoraj ubraną.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stylizację z nią znajdziesz tu http://helpihavenothingtowear.blogspot.com/2015/12/czarny-paszcz-zamszowa-sukienka-kozaki.html :) Choć niestety nie widać jej w całej okazałości

      Delete
  2. Nie widziałem chyba. Ogólnie fajny ciuch, bo podkreśla figurę i ładnie się komponuje z rajstopami IMHO.

    ReplyDelete
  3. Ale nogi WOW :)

    ReplyDelete
  4. Cudowne kwiaty ! Ty także :)
    www.evelinebison.pl

    ReplyDelete
  5. Ta wersja jest o wiele lepsza! Przede wszystkim jest spójna, wszystko do siebie pasuje. Może tylko brak jakiejś bluzki na górze. No i jak zwykle spódniczka podciągnieta zbyt wysoko. Cudowne szpilki, zbyt klasyczen, żeby mogły się znudzić ;-)
    mrcn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się, z bluzką narzuconą na top stylizacja na pewno wyglądałaby ciekawie.

      Delete
    2. Wygladalaby bardziej elegancko :-)
      Bez bluzki jednak, moim zdaniem, ma duzo bardziej "luzny" charakter, bez szkody dla wdzieku - jest dobra na mniej oficjalne okazje. Zaskakujace, jak wiele zmienilaby tu bluzka :-)

      Delete
  6. Just perfect! Amazing heels and your legs.....awesome!

    My blog: Street Style City

    Also have a look at my photography page: Photography

    ReplyDelete
  7. Mi osobiscie bardziej przypada do gustu dzisiejsza stylizacja :-)
    Roznica w przypadku naszyjnika jest taka, ze poprzednim razem widzialem w stylizacji glownie ten naszyjnik, a w przypadku tej stylizacji wszystkie jej elementy sa dla mnie jednakowo "widoczne" i "istotne" (nic sie nie wybija na pierwszy plan).
    Bardzo podoba mi sie trzecie zdjecie od gory - ta stylizacja "wyciaga" na nim mnostwo wdzieku.

    ReplyDelete
  8. Róże, jak rozumiem, prezent od wielbiciela? Wszystko piękne z wyjątkiem topu, troszkę za grzeczny jak dla mnie, w porównaniu do reszty garderoby, ale jak rozumiem taki był zamiar:)

    ReplyDelete
  9. Poprzednia stylizacja również mi się podobała ale ta podoba mi się jeszcze bardziej. Top, spódniczka, rajstopy oraz szpilki wyglądają na Tobie wprost wspaniale :-)

    ReplyDelete
  10. Ta stylizacja to niestety odgrzewany kotlet, przerobiona już kilka razy, a spódniczka podciągnięta po pachy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie. A mogłabyś próbować np. z rajstopami kryjącymi 40 den. Byłoby już jakoś inaczej nawet do tych samych rzeczy, które masz w szafie. A Ty się uparłaś na jeden rodzaj rajstop na całym blogu. To już jest nudne. (Ł)

      Delete
  11. mi bardzo podoba się ta spódniczka! jest fantastyczna :)

    ReplyDelete
  12. Świetny styl.
    Jesteś mistrzynią w łączeniu ubrań które sporo odkrywają a jednocześnie wszystko to jest w dobrym smaku i niewulgarne i nietandetne. Brawo! :) Nie trudno nie być Twoim fanem. Zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
  13. Świetny styl.
    Jesteś mistrzynią w łączeniu ubrań które sporo odkrywają a jednocześnie wszystko to jest w dobrym smaku i niewulgarne i nietandetne. Brawo! :) Nie trudno nie być Twoim fanem. Zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
  14. Będzie post który przedstawia dobieranie rajstop do danej stylizacji? (Czy że szwem, czy z wzorkiem). Mam problem i zawsze chciałam się kogoś o to zapytac

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja to robię intuicyjnie :)

      Delete
    2. Jeśli masz wątpliwości, to wybierz gładkie. Naprawdę!

      Delete
  15. Kiedy oryginały z czerwona podeszwą ? ?

    ReplyDelete
  16. Jezuu, kocham twoje nogi ���� szkoda że ja takich nie mam choć chłopcy mówią co innego ;) będzie więcej rajstop?

    ReplyDelete
  17. This is awesome! Great images, very good taste. Classy, elegant, sensual... great job!

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)