04.08.2016

Biały koronkowy top i dół od bikini

Zdecydowanie za rzadko męczę Was zdjęciami w strojach kąpielowych, a przecież mamy już sierpień! :) Poniższa sesja w białym koronkowym komplecie powstała w czerwcu podczas mojego krótkiego pobytu w Unieściu. Zamiast tradycyjnej góry, zdecydowałam się na krótki dziewczęcy top.

English version:
We have already August - I show my you my pictures in swimsuits too rarely! :) These photos I took in June during my short stay in small village Unieście. Instead of the traditional bra, I decided to wear a crop lace top.













Biały koronkowy odsłaniający ramiona top - Shein.com
Białe koronkowe majtki - Cubus

21 komentarzy:

  1. Podrapałbym Cię tu i ówdzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Yummy!!! Please forgive the expression. You look marvelous, and certainly have the figure and the body to show off. Wow!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz potencjał na bycie moja przyszłą kobietą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Ariadno! Nie myślałaś o połączeniu koronek z rajstopami?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wakacyjnie :) Podoba mi się koronka (o czym już chyba mówiłem :) ) i odsłonięcie ramion :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałaś dużo dziewczyn opalających się na polskich plażach w stringach tak jak ty? Zastanawiam się czy coś się zmieniło w świadomości i można spokojnie wyjść w takim stroju nie tylko na zagraniczne plaże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam, ale ja nie mam z tym żadnego problemu :)

      Usuń
    2. figura super a twarz jak niewypał - twarz nie zachęca to dupą trzeba swiecic...

      Usuń
  7. Wow! Przepięknie wyglądasz w tym plażowym stroju. Koronkowy top i majtki w kolorze białym sprawiają, że wyglądasz bardzo pięknie i seksownie, a przy swojej szczupłej sylwetce możesz sobie pozwolić na tak odsłaniający strój :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co tu się stało? Wyglądasz świetnie, jak zawsze. Ale te zdjęcia są przekombinowane :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy5 sierpnia 2016 08:45 ? ? ?

      Usuń
  9. wygladasz obłędnie. Bardzo mi się pdooba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten koronkowy top - świetny! :)
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pewien, że w łóżku byłabyś cudowna :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz! Figurka - marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialnie wyglądasz :) rewelacyjny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz mega długie i zgrabne nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. te zdjecia sa okropne! ja nie wiem czy Ty chcesz tym tylkiem przyciagnac tylko mezczyzn? dla kogo ten blog? bo ja czuje sie zniesmaczona... zdjecia w takich majtkach mozna znalezc na stronach dla doroslych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mnie bawiło nazywanie takich stron "stronami dla dorosłych". Może i dorosłych, ale na pewno nie dojrzałych. I chyba nie zdjęcia kobiet w bikini są ich podstawą.

      Kostium był już na pojedynczych zdjęciach, ale nadal cieszy oko :)

      Usuń

Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :) Dziękuję!
- - -
Please, share your thoughts about my blog in the comments. It means a lot to me to know what you think of it! Thank you to each of you for your opinion :) I read all your comments.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...