11/12/2014

Czarna sukienka, ramoneska, zakolanówki i kapelusz

Dziś mam dla Was kolejny zestaw z czarną sukienką i kapeluszem. W zasadzie niemal wszystkie elementy, które mam na sobie są w takim właśnie kolorze, dlatego zdecydowałam się przełamać całość kolorowym akcentem. Padło na zieloną koszulę w kratę, którą przewiązałam w pasie. W końcu po długiej przerwie założyłam też rajstopy przypominające zakolanówki - do tego zestawu pasowały idealnie :)

English version:
Today I want to show you my next set with a classic hat and a black flared dress (from Sheinside.com). As you can see, almost all the elements that I wore were in black, so I decided to add thereto any colored accent. Eventually, I wore a green plaid shirt that I tied at my waist and a grey suede bag from DressVenus.com.









Czarna rozkloszowana sukienka - Sheinside.com
Czarna skórzana kurtka - H&M (Choies.com)
Zielona koszula w kratę - Romwe.com
Czarne zamszowe buty na wysokim obcasieModekungen.se
 Czarny kapelusz - Mohito
Zamszowa szara torebka - DressVenus.com

15 comments:

  1. No genialnie! Ten look nazwałabym grzeczna buntowniczka. Trochę rockowy klimat jednak bardziej łagodny i spokojny, super Ci to pasuje <3

    ReplyDelete
  2. świetnie przełamałaś elegancką sukienkę tą koszulą w kratę! :)

    ReplyDelete
  3. uwielbiam Twoje stylizacje :-)

    ReplyDelete
  4. Wszystko pięknie, ale niestety kochana według mnie ta koszula wszystko popsuła
    :< wydaje mi się, że ona tu w ogóle nie pasuje :)

    ReplyDelete
  5. tej torby, to chyba u Ciebie jeszcze nie widziałam ;)
    świetna jest!

    ReplyDelete
  6. Lovely dress, jacket, socks, and boots. Your hair and face are beautiful. Great outfit here!

    johnbmarine.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajna stylizacja. Ramoneska, sukienka, rajstopy i botki nadają jej uroku, natomiast wykorzystanie koszuli w kratę to dość oryginalny pomysł :-)

    ReplyDelete
  8. Pięknie! Świetnie wyglądasz jak zawsze :)

    ReplyDelete
  9. Fantastyczna całość! :)
    Stylowo, z charrakterem i mega kobieco! :)
    Absolutnie moje klimaty :)
    A buty są boskie<3
    pozdrawiam
    Daria :)

    ReplyDelete
  10. Very nice.
    I like your tight seems to be stockings
    Tom.

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)